Bezorgen & retourneren

 

Verzending via DPD pakketservice

De chauffeur van DPD pakketservice doet standaard één bezorgpoging. Bent u niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren af te geven, lukt dit ook niet dat wordt uw pakket bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop (afhaalpunt) bezorgd. In beide gevallen wordt u hierover geïnformeerd.

U wordt over de status van de bezorging van uw bestelling volledig op de hoogte door DPD pakketservice. U kunt zelf ook uw bestelling volgen via de track en trace code van de DPD pakketservice deze ontvangt u per mail. Verzending is bij Wijnbroeders altijd gratis. Ook ruilen en retourneren is gratis. Neem dan contact met ons op.

 

Afhaalpunten: DPD Pickup parcelshop

 

Onze wijnen kunt u ook laten bezorgen bij een DPD Pickup parcelshop waar en wanneer het u uitkomt. U vindt Parcelshops op plaatsen waar u waarschijnlijk toch al regelmatig komt, zoals de videotheek, supermarkt en het tankstation bij u in de buurt.

 

Retourneren

Mocht een product niet aan uw wensen voldoen ( afzien van de koop, zgn herroepings recht) , dan kan deze zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit kunt u kenbaar maken per telefoon, e- mail of per brief, u ontvangt van ons altijd een bevestiging hier van.  De producten/flessen dienen,  indien redelijkerwijs mogelijk, voorzien te zijn van de originele fles-verpakking, de kans op breuk is met deze verpakking minimaal. Als consument hoeft u niets te doen wij zorgen ervoor dat het product bij u wordt opgehaald. Sluit bij de retourzending een document mee (de bijgesloten reeds betaalde factuur is voldoende) factuur met hierop duidelijk vermeld uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, ordernummer en rekeningnummer, zodat wij het geld terug kunnen storten.

De terugbetaling van het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen worden voldaan na de melding dat u afziet van de koop. De verzendkosten voor de te retourneren producten zijn voor rekening van Wijnbroeders. Retourzendingen zijn in alle gevallen voor risico van de koper. Wijnbroeders gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de  standaardleveringen van Wijnbroeders, hoeft Wijnbroeders de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Levertijd

Bij Wijnbroeders streven wij naar een snelle verzending van je bestelling. Onze levertijd is gemiddeld tussen 1 en  3 werkdagen. Bij elke bestelling die u doet krijgt u informatie over de status waarin uw bestelling op dat moment verkeerd.